OSd

2010-12-04
01:42:50


Ojoj, vilken dag.
vaknade redan av klockan 06:15 men sov till halv sju då mamma ringde.
klev upp sju, stressa i mig en mandarin, borsta tänderna sen va de bara att gå till bussen.
dum som är jag har jag tygskor, korta strumpor + leggins så jag frös som fan.
Hade foto idag vilket betyder att vi var i labbet också, riktigt niiice!
sen blev det lunch, åt 1/4 av en macka jag köpte i helges, (fick så ont i magen)
sen blev det massage, gud så sköööönt!
sen ner på stan tog ut pengar sen buss hem till lägenheten, jag o J slängde i oss nån macka innan vi drog till bussen till OSD.
sen serverade vi hela kvällen eller ja nå timmar sen va det mest plocka glas osv..
Åkte även taxi hem eftersom jag inte får gå hem och jag vill inte de heller ;)

Har ont i huvudet, fötterna och benen..
så blir lite one tree hill hade jag tänkt innan jag somnar kanske?
imorgon får jag sova ut iallfall ett bra tag, sen jobba på OSD igen :) JUlbordet :)

PUssssss

Skrivet av: Jessica
2010-12-04
15:43:59

Allmäl dig gärna till lucka nummer 4, kram <3



http://jeessica.blogg.se/2010/december/dagens-lucka-5.html

Skrivet av: natta
2010-12-04
16:54:17

oj tidigt du vakna


Blogg-adress: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0