luften är klar

2010-12-20
18:10:00



har städat hela lägenheten med Daniel idag :)
har även gjort middag, korvstroganoff me ris gottigott!
råka hälla ut as mycke ris på golvet tur att vi inte hade börjat städa än då ;)
faktist riktigt fint här nu :)

skolan idag var riktigt slapp.
idrotten va det teori men lärarna visste inte de så vi lekte runt lite och hade yoga som avslutning :P
samhälle var bara drygt, josefine laddade hem ett spel som jag hon o anneli satt och nörda hela lektionen ;)
efter lunch hade vi ett grupprov att skriva, fick sluta efter de :)


skolkatalogen har också kommit, säger bara Hr09b HAHAHAH! Hr09a hahahaha!


ska snart dra till J:et och hälsa på lite :)
Imorgon börjar vi halv elva, får veta hur jag ligger till i hotell och servering, och hur bra det gick på praktiken (jäkla synd att jag varit sjuk mycke :/ )  sen en konsert och sen fika :)

Pusss


en sommarbild mitt i vintern :)

Skrivet av: jessica
2010-12-20
20:58:22

härlig bild!

allt bra med er?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0