Last night oooo

2010-12-15
17:25:33



hade min sista dag på gamla teatern idag, jag var även välkommen tillbaka nästa praktik :)
Va med på frukosten idag också, gick jävligt bra!
Fick även suuuper god frukost, mums!
lunchen var också super god! fick även stå i kassa idag med :)
det får tiden o gå lite snabbare.
slutade vid 1tiden, gick och köpte mig en macka på gouter sen åkte jag till lägenheten.
åt mackan sen gick daniel och la sig igen, han har varit vaken sen inatt vid två, båda somna väldigt tidigt igår :)
nu har vi sovit ett tag, Anneli ringde och väckte mig, sen dess har vi inte orkat klivit upp.
men nu gör vi faktist middag :)

Vet inte hur helgen kommer se ut, vet inte om jag stannar i stan och dricker
eller åker hem och byter julklappar med daniel :)


äsch nu ska jag gå och laga klart mateN!

PUss

Jag mår bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0