Just a dream

2010-12-16
16:48:56


Sitter och lyssnar på lite musik och äter lite naturgodis i väntan på att gå upp i tvättstugan och fortsätta tvätta.
skickade precis iväg ett mail och frågade om jag fick jobba hemma med massagen imorgon, har bara en lektion så kändes som jag gör nog bättre ifrån mig hemma, kan massera hemma och tänkte göra klart frågorna :)
SÅ det får bli en ledig dag imorgon :) hade varit lite värre om jag hade haft Nk också, då hade jag behövt gå eftersom jag missat så mycket :p

Dagen har gått jätte bra, gått och ätit massvis med mandariner och skinkstutar, gottigott!
Gjorde även Samhällsprov idag, på kartan över sverige, kändes som det gick bra :)
Nk:n imorse va riktigt slapp, skulle skriva om rymden så va datorerna så sega att det tog typ 15minuter o öppna ett dokument :P haha men jag och anneli blev iallfall klar så efter jul ska vi bara göra en tidsaxel sen är vi klar med den uppgiften :)

Jag har ju nästan lov nu ja ;) Bara måndag kvar, skööönt :')

Pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0