^

2010-12-07
00:22:31


Börjar sent imorgon vid halv fyra.
dock måste jag på skolan och göra ett prov först så det suger ju..
får iallfall sova länge ändå :)

ikväll har jag varit med Josefine hela kvällen, vi har legat i soffan och kollat på MYsteriet på greveholm :)
hon somnade efter ett tag medans jag fortsatte kolla :)
även min toalettlampa gick åt helvete så vi fick gå ut i kylan iväg på affärn o handla glödlampa :p

har även pratat med min sötnos en liten kort stund.
tycker så synd om han!
tycker även synd om mig själv, har inte fått träffa honom på vecka nu, över en vecka..
saknar honom så mycket..

nu blir det H I M Y M :) sen mysteriet på greveholm innan jag somnar :)


Skrivet av: Jessica
2010-12-07
07:54:10

söt bild :)



Nu är dagens lucka öppnad :) var det inte du som vann så anmäll dig gärna till lucka nummer 7 :) kram <3

http://jeessica.blogg.se/2010/december/dagens-lucka-11.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0