dagens

2010-12-02
14:39:13



Dagens humör: trött, less
Dagens mående: mår illa, ont i magen, huvudet..
Dagens borde: -
Dagens frisyr: ingen alls
Dagens planer: försöka äta något
Dagens vill ha: frisk kropp
Dagens längtan: daniel
Dagens fundering: varför
Dagens beroende: soffan. täcket
Dagens tråkigaste: allt,
Dagens tidning: ingen
Dagens låt: -
Dagens klädsel: linne






ligger i soffan och tycker synd om mig själv.
skulle åkt med mamma och pappa o handlat inför helgen men det blev inte så, jag varken orkar eller ha lust.
magen vill inte må bättre och jag får mindre och mindre matlust, illa!
funderar om jag ska göra nått att äta, måste äta någonting antar jag?

Måste va så pass frisk imorgon att jag orkar jobba!
från typ 4 till 3
Lördag blir det jobb också halv 5 till 1.
blev erbjuden jobb idag från 12-19 men jag tacka nej pågrund att jag inte har krafter.












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0