dag5

2010-12-01
21:07:36


Dag 05 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är gifta, ingen aning hur länge :P
Dom bor i Hackås, där jag även också bor på helger och lov.
min mamma heter Marianne och är världens bästa mamma, och världens bästa pappa heter Olle :)
Dom äger ett företag "jämtlands fog och fönstertätning".
mer behöver ni inte veta.




Dagen har varit lång och jobbig..
hade lovat josefine att följa med på stan idag, så drog mig in mot stan vid tre tiden och gick på body shop för o fixa nån grej, sen gick vi lite på gina, bikbok men det fanns inge som lockade, måste hitta nå kläder till jul och nyår.
sen gick vi till J och hon gjorde korv, mums.
sen tog jag bussen hem.
låg i soffan och bara mådde jävligt dåligt..
bestämde mig att damsuga golvet, mer orkar jag faktist inte..
får göra resten imorgon..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0