Dag 7, min bästa vän

2010-12-05
15:03:32



Den här personen är min bästa vän.
Den här personen får mig att må bra.
Den här personen gör mig lycklig.
Den här personen kan får mig att skratta tills jag tappar andan.
Den här personen gör att jag känner mig behövd.
Den här personen älskar jag
Och jag vet att den här personen älskar mig.
Den här personen är den ända personen som lyssnar på då jag vill prata.
Den här personen kan jag lita på till 110%
Den här personen kan jag prata med om allt!
Min bästa vän är :


Det är min pojkvän, han är min bästa vän<3


Men även den här personen är helt underbar
får mig att skratta
Det är den här fina tjejen

Lisen Silverdal, som jag har varit min vän ända sen barnsben.
hon är den ända vän som håller sig fast vid min sida vad som än händer
inget kan sära på oss, även fast vi inte ses så mycket längre pågrund av att jag bor i stan
så älskar jag henne så otroligt mycket! ♥

Skrivet av: jessica
2010-12-06
06:54:57

söta bilder :)

Dagens lucka på bloggen är nu utsedd :) var det inte du som vann så allmäl dig gärna till lucka nummer 6 :)

kram <3

http://jeessica.blogg.se/2010/december/dagens-lucka-9.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0