Dag 17 – Mitt favoritminne

2010-12-17
13:13:41


jag kan inte placera ett favoritminne.
har så många minnen jag tycker om.
Kan berätta om ett.

då min familj åkte till turkiet, då jag var 9år.
Vi flög från Östersund och min syster var jätte rädd och själv älskade jag att flyga.
Vi landade i turkiet och åkte från flygplatsen till hotellet vi skulle bo på, tyckte det tog jätte lång tid.
Vi kom till hotellet där vi slängde in väskorna i hotellrummen bytte om till badkläder och hoppade i poolen.
Den veckan var så fantastisk.
Jag minns att jag ville ha ett par LILA (:O) solglasögon men dom hann gå sönder innan dagen var slut och jag blev väldigt ledsen, men vi hittade skruven som hade försvunnit i min klänning så pappa fixade det.
Jag fick en massa kompisar också, tråkigt att dom åkte hem tidigare än mig. men jag fick en madrass från en familj som inte hade plats med den hem till Sverige.
En kväll var det åska, nu när jag tänker efter var det jävla häftigt men då var jag rädd, Livrädd
mamma och pappa var ute nånstans medans jag var med min syster(margona) och ena bror (mathias) på hotellrummet, min andra bror var i ett annat hotellrum. Iallfall mathias lurade i mig att i det hotellet vi bodde på är typ åskledare, så åskan hade slagit ner där flera ggr. Himlen var helt svart och blixtrarna var i färger, riktigt häftigt egentligen.


även har jag minne från förra sommaren (09) då jag stina johanna och linda var med varandra väldigt mycket, linda och stina kom till hackås, vi låg och solade på kyrkbryggan och badade en massa!
Även en dag så blåste det som fan och vågorna var enorma jag och johanna hoppade såklart i vattnet med oss hade vi en stol, sjukt roligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0