Dag 13 – Den här veckan

2010-12-13
18:34:13


haha av den här veckan har det gått en dag.
men kanske ska backa 7 dagar ?
hände väll inte så mycke förra veckan, hade praktiken på kvällen tisdag och onsdag, dock blev det ingen praktik på onsdagen vilket jag tycker är väldigt synd..  torsdag var jag hemma även den dagen och hade feber.. mådde skit dåligt fick även städa lite under eftermiddan då jag tog 2 tabletter vid tolvtiden och sedan vid tre tog jag 3 st till så jag hade nån ork.
fredag blev det ival + naturkunskap gjorde även en ny bild på foto som jag lämna in, är as nöjd!
sen massage då vi hade teori, lite segt men det gick.
naturkunskapen fick jag veta att jag klarade!!!! typ G+ på alla frågor, jag är mer än nöjd!

i fredags kväll blev det inte riktigt som jag tänkt mig.
va i hackås med några kära vänner, även simon va i hackås blev lite drickande och stadsåkning.
kvällen slutade vid 3 då vi alla drog hem och jag somna vid 4-halvfem.
lördag vakna jag halv nio då mamma drog upp mig, vi åkte till svensta då hon o pappa jobba sen vidare på dollar, fick lite grejor med mig hem :)
lördag kväll åkte jag även till kövra och träffade min sötnos<3

måndag idag dÅ?
själva "veckan"
ja jag har haft skolan, såg även lucia imorse, lite segt faktist..
hade även med kameran hela dagen så blev dryga 300 bilder ;)
även har helvetet brutit lös, och jag bryr mig faktist inte!
jag bryr mig inte att jag har en "vän" mindre, eftersom jag själv väljer att ha det så.
Jag bryr mig inte att jag inte har dig i mitt liv efter allt du  sagt och försökt få mig o må skit.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0