Dag 08 – Ett ögonblick

2010-12-06
23:58:44


Ett ögonblick.
jag vet faktist inte vad jag ska skriva här.
kanske första gången jag och daniel gjorde något tillsammans?
det va några veckor innan vi blev tsms.
Jag, Therese, Catharina, Thom och Daniel va hemma hos mig och hade en rolig kväll framför oss.
vi spelade wii, kollade film sen tävlade vi om vem som kunde va vaken längst, catharina somna först, sen somnade även thom till ett slag så dom två for ut tidigt.
therese somnade kanske vid åtta på morgonen.
Då va även thom vaken igen, och både jag och daniel va riktigt envisa.
självklart säger vi oavgjort så somnade han på en gång. då va klokcna runt elva en timme efter åker allihopa hem.
jag sov bort hela dagen.

Det var den dagen vi båda insåg att vi gillade varandra väldigt mycket.
det va då jag blev kär på riktigt ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0